ENGLA! :@

ni har säkert hör om den lilla ungen 'Engla'? hon va ute o cyckla sen försvann hon eller nånting. varför bryr sig alla om henne? hon är la inte mer värd än alla andra barn som dör varje dag? tänkt på alla barn i afrika, alla som får cancer eller alla andra små flickor som blir mördade och misshandlade. palla att hon får all uppmärksamhet.
hade Engalas föräldrar lärt henne att man inte ska hoppa in i främande människors bilar så hade hon fortfarande levt!
jag diskutera detta med nea nyss och vi tycker likadant! läs hennes blogg ochså (http://neapeahh.blogg.se/)
och alla som har blommor och lägger ut bilder till henne kan la lika gärna ha blommor för alla barn sammtidigt?
min kusin dog av en hjärtsjukdom när hon va 10 år!!!! fick hon nån uppmärksamhet? NEJ! allt hon fick va en sketen dödannons i borås tidning! fy fan säger jag bara!
jag tänker iaf inte tycka synd om henne när det försvinner och dör hur många som helt varje dag.

fy fan...

Kommentarer
Postat av: meanberry

fy fan vad skönt att höra att nån tänker som jag

synd på din kusin :(

2008-04-15 @ 00:54:18
Postat av: Matilda

I know what you are saying, men tänk lite på vad d skriver gumman :)! Folk tar nog hårt på det här, och jag tycker likadant men det är inte Englas fel att barn dör varje dag.

2008-04-16 @ 22:54:06
URL: http://tilda.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0