Friends<3

Igår va jag ute o gick i skogen med nea. Vi gick upp och ner, över broar(plankor), trampade i nån sorts gömd gegga under mossan. och jag rev upp mina smalben efter som jag gick i kjol och leg-ins.
vi tog en hel del kort också. Dom blev ganska bra, men det va en hel del krångel med panorama bilderna.
vet inte hur länge vi gick men det var väldigt kul med lite kvalitéts tid with my long lost friend.
Men idag har jag massa ont i mina ben och min jumske(stavs?)! Meeen det går la över innan jag gifter mig.

Emelie ringde mig innan idag och fråga om jag ville hänga med henne, Nathalie och Sofia till skalle och grilla imorgon. Självklart sa jag Ja. Det kommer bli såå mysigt med en kväll med flickorna. Har ju inte umgåts med dom så mycke sen jag hoppade av skolan. LOVE YOU!!

Fan va jag e sexi ;)image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0