Grekland!

Tjoho! jag ska ner till mitt kära hemland grekland i 1 månad =D
Eller de e ju inte mitt hemland eftersom jag e född i Sverige, men jag tycker Sverige suger
och jag skäms över inprincip allt som har med Sverige o göra (förutom ABSOLUT vodka)
så därför säger jag att grekland är mitt hemland.

nea på mest aktiv listan, medans den ända som läser min blogg typ e just hon! allt detta känns meningslöst nu.
nu ska jag gå och dränka mina sorger i choklad, fast jag får inte äta socker så jag får la hitta på nått annat som t ex. vatten och morötter*.
*Vilket påminner mig om att jag har 2 nya smeknamn.
  1. Carrot-cake, uppfunnet av niklas och niclas pga mitt gula hår
  2. Pommes fritten, uppfunnet av viktor pga att jag kalla honom bakpotatis
mix them all together, tillsätt lite fettsnål grädde och det blir en utsökt diet grattäng!
fast jag tror jag hitta på det nu, eller jag vet inte. man kanske bara kan riva morötterna
och ha dom vid sidan eller nåt som alla normala familjer har det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0