D0ta

Va med om en rolig grej igår... min dator blev om formaterad för att jag satt o spela tetris?
vill bara säga en sak, SJUUUUUKT!
sriöst, orka formatera en dator för att man sitter och spelar ett jävla skit spel.
inte nog med det. den är begränsad i 6 veckor. asså, jag kan inte göra ett skit.
inte installera nånting och inte använda några usb portar. BLÄÄÄÄÄ

Så nu sitter jag i skolan med min roliga dator, jonathan sitter och spelar tetris för att jävlas.
jag sitter och spelar Harpan i bakrunden, får passa mig så  inte ännu en
lärare kommer och formaterar den igen.

Sanaz: men ska jag hjälpa dig med aktiviteter Jonathan?
Jonathan: ja du kan väll skriva om Geisha Garden!
ööööh? XD normal klass

BYEBYE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0