UPS-Sladd

Haha. Läste Kissies blogg nyss. Hon och Amir har varit på Gröna Lund idag, så hade hon mobill bloggat och skrivit:
(Mobilbloggar) Haha jag har glömmt ups-sladden hemma så vi kan inte blogga.. Ohno! Jag känner mej tom, vad ska jag göra?!

Och det jag reagera på var "ups-sladden". Jag börja asgarva här i min ensamhet, för det heter ju USB? Sen var jag tvungen att gå in och kolla om någon hade kommenterat detta lilla misstag och då var det någon som hade skrivit:
det heter ubs..
Hahahahaha. Jag menar? Om man nu ska vara kaxig och rätta folk kan man väll åtminstonde undvika att göra sånna fel själv och kanske veta vad man håller på med?

Aja, det va allt från GramaNazin Afroo.

Kommentarer
Postat av: Nea

Du vet la att hon skriver så med vilje? XD

För att folk ska kommentera och göra som dig, skriva det i sin egna blogg för att hon ska få publicitet och bli ännu kändare och mer hatad? XD

2009-05-27 @ 13:10:09
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Nea

Aha oj, trodde hon hade skrivit usb till henne. XD Och du var den whiniga kärringen.

Sorry hun <33

2009-05-27 @ 23:04:33
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0