Bron till terabithia!

Eller 'Bridge to terabithia' om man nu uppskattar engelska mer än svenska.

Men i vilket fall som helst så kollade jag på denna underbara film precis, jag har bara ett ord att säga: WOW!

Den här filmen handlar om en missanpassad polke vif namn Jess. Han har lite svårt för han har inga kompisar och hans pappa är väldigt sträng mot honom. men en dag börjar det en ny tjej i hans klass som börjar ta kontakt med honom. Så dom börjar träffas efter skolan. Men dom ville ha ett ställe som är bara deras, ett ställe som ingen annan vet om. Och en dag så svingar dom sig över än bäck i skogen, till ett ställe där bara fantasin sätter gränserna.

Jag rekomenderar den djupt! den får en 10:a av 10 möjliga poäng!

Jag saknar den tiden när man var liten då man kunde hitta på egna varelser och världar mm. utan att folk tror att man är en komplett idiot? Jag vill vara liten igen!
Gud var jag grät i slutet av filmen, känner mig som en liten tönt xD gråter för allting typ.

image26

Kommentarer
Postat av: Nea.

Böööög!

2008-04-22 @ 16:56:21
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0