kommer sakna er!

jaha... nu dröjer det bara några få minuter innan min katastrofala helg börjar. jag ska spendera 3 dagar i Falkenberg, Långasand med min familg. Vi ska fixa iordning i våran restaurang så vi kan öppna nån jävla gång =(. Där ska jag iaf städa, måla och snickra! Tjoho!
3 dagar utan dator, 3 dagar utan kompisar, 3 dagar utan cigg, 3 dagar utan smink + plattång, 1 helg utan kompisar, sprit och fester!!
PLUS att jag ska åka dit med min mormor och morfar. Vi ska alltså sitta 5 pers i 1 bil i 1,5 timme. Det är nog ett under om jag klarar den resan.
Så om det är någon som bor i Falkenberg så får ni mer än gärna komma ut till Långasand och rädda mig!

Ha det så bra så hörs la vi på söndag... Om jag klarar mig! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0