Nea gästbloggar.

Hallå allesammans.
Nu äre Neapeahh som gästbloggar. Första gången jag gästbloggar, så var inte elaka.

image30
Bilden är från min & Afroos resa till Grekland. :)


Jag tänkte säga några ord om Apafropotipitepe.
Jag har känt henne så länge jag kan minnas, säkert så länge jag inte kan minnas med. Och hon har stort hår och är grek. Jaa, det är nog allt som man behöver veta? Så bra, då var det här klart.
Tack allesammans. Och Afroo? - Jag skickar fakturan. :)

SO LONG, SUCKERS! ♥

Kommentarer
Postat av: Inte Nea.

Nämen sikken cooling. ;)

2008-04-23 @ 16:57:09
Postat av: Nea.

HAHAHAHHAH BILDEN ÄR JU BÄST! <3

2009-02-27 @ 00:19:53
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0