särlaskolan!

haha är på särlaskolan nu. sitter i mitt gammla spanska klassrum med ottan. vi kom för att hälsa på ruben och fastnade här. så nu är vi med på hans lektion!
plus att jag och ottan har hittat en skiiiiiit söt kille som gick i mitt förra arbetslag. fast grejen är att han va ful innan xD haha

ska troligen ta en fika med viktor sen me om han kommer ihåg att ringa! jävla bakpotatis xD

men måste dra nu. fick sms av nea om att hon har skrivit en ny hatblogg så jag måste läsa de! ha de bäst <333

Kommentarer
Postat av: Nea.

Jaaaa. Den bloggen är helt vild.
Vadfan gör ni där?! XD
Vem dåå? :O

2008-04-22 @ 11:04:48
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Nea.

Just det! Mamma sa att du kan ringa senare idag eller att hon skulle ringa om makaronlådan eller nått. Magnus glömmde säga till henne igår. Hon ringde inte mig heller. XD Såå ryy vääät.

2008-04-22 @ 11:22:15
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Rubens lilla äpple

haha, va jag verkligen så ful innan? x')

2008-05-19 @ 14:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0