till nea!

Den hära lilla bloggen är till min kära lilla Linnéa "nea" Linden =D  hon gnäller jämt om att jag aldrig bloggar så nu gör jag de !....... hmm.... eeh.... ööhh.... fast jag vet inte va jag ska blogga om nu ^o)

jag kolla på rasmus på luffen innan, massa kul.. insåg att rasmus e lik min barndoms komis oskar svensson.. inte de minsta intressant men iaf...

igår va de sommar tyckte jag, hade på min kjol o bara tröja =D och jag o sanna klattra i träd medans viktor och ottan stod o kolla på och tyckte att vi va idioter, och efter att vi hade slått halft ihjäl oss så hitta vi en lekplats men där fick vi skäll av en tant som sa att man inte fick leka efter klockan 10!!! :O vem faaan kommer på sånna regler? man ska la förihelvete få leka när man vill!? =(
men vi stack därifrån som surtanten ville så lekte vi gravida med kondomer =D det va massa kul, viktor va pappa till alla tre xD hahha

sen träffa vi skåne alex!!! skit kul, inte sett honom sen september ffs! han sitter inne på en fucking anstalt på gottland... och andré sitter ju inne i norrland =( varför skickar dom iväg mina pojkar så långt!?
men efter vi träffa honom så stack sanna o viktor till bäckängs festen ( jävla lågstadie disco på gymnasie nivå ) och jag o ottan va tvugna att följa alex till ken som va hos david :P vi sprang från 49:an till norrby på ty 7 min!!! REKORD FÖR FAAAN!

nu har jag inge mer o säga :P nölg nu nea!? <333 =(

Kommentarer
Postat av: Nea.

Japp. Jag är nölg. Hihihi älsk jo.

2008-04-12 @ 18:24:28
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0