Wounderbart!

Någon mer än jag som älskar att solen lyser och att man kan gå i kjol numera? blä åt vintern!


alla e så tråkiga på msn så jag bestämde mig för o skriva lite här ^^ (idag e de inte för nea's skull(6) men puss på henne iaf <3333 )
jag väntar på ottan, hon ska komma med moppen o hämta mig men hon e massa seg... hon ska hålla på o ladda batteriet o tanka, sen ska hon helt plötsligt göra våfflor!:O UTAN MIG!! that bitch!   men de gör mig inte så mycke för snart kommer christian så ska vi laga nåt :P

just de nea! har din morsa sagt nåt om allt ditt supande och dina kriminella grejor du har skrivit i din blogg? =)

PUSS PÅ ER!

kolla in--> http://neapeahh.blogg.se/




Kommentarer
Postat av: Nea.

Bara det om att det inte var bra att köra moppe efter lite dricka. Och så blev hon sur för att jag inte hade sagt till henne att jag hade sagt till pappa att jag hade hoppat av skolan. XD

2008-04-14 @ 12:14:56
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0