Jul...

Sitter i skolan nu. Ska ha svenska med Yogamannen om 35 min typ.  Det va han som gjorde så jag blev begränsad användare på datorn. Och jag har fått IG varning med. Så vi får se hur det går nu.

Efter skolan ska jag träffa min mor, vi ska kolla på pappas julklapp. Han ska få en jätte tjock kanariefågel. Vi har haft flera fåglar hela livet men för några år sen så flör en ut genom fönstret och sen dess har vi inte haft någon. Så vi kände att de va dags igen nu. Den är hur söt som helst!
Vet dock inte vad jag ska köpa till min bror. hur lätt är de att hitta nåt kul till en 15 årig kille. Någon som har något bra förslag?
DÖD ÅT JULKLAPPSKÖP! Det kostar bara massa pengar. Usch, döda mig...

har märkt att jag börjar väldigt mång inlägg med "Sitter i skolan nu"

Kommentarer
Postat av: Nea.

HAR DU SETT MIN FUCKING SNÖ?! :D<3

2008-12-09 @ 12:34:54
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Nea.

Ser du humorn i att jag fick ett nytt mail enbart en kvart efter din skickade kommentar? XD

2008-12-09 @ 14:32:00
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0