Gurgi

Äckliga snö, igår va det hawaii idag e de alaska. det känns som om vi är med i "the day after tomorrow" eller nånting. jag vill ha sommar och kärlek dirr!!♥

kollade på taran och den magiska kitteln innan idag och dom sa att den är barntillåten? O.o jag håller ju fan på att skita på mig varjegång jag ser den. jag vill ha Gurgi, den hårikhundgrejen som är med i filmen =) så söt!!

vet inte om ni har märkt det, men dom har ju gjort om designen på bdb nu... FUUUULT!! vill ha tillbaka det gamla. och nu när dom håller på o fixa om så cpar ju allting.

någon som vill supa till helgen btw? känner för att bli riktigt jävla dräggfull så jag inte kommer ihåg ett skit dagen efter!
så vet ni fest till helgen ring mig!

men nu ska jag gå deppa sönder =D ha de bäst ! pussiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0