hata västtrafik

greken har tråk...


va på fest igår med dom alltid lika älskade träteknisterna, sjukt kul folk. helt underbart tills typ folk börja gråta o grejer.
men skit samma...

när vi (jag, emelie o ottan) skulle dra därifrån så blev de kramrunda sen bar det av till bussen...
när vi kom fram ca 00:02 så läste jag på tidtabellen att bussen skulle komma kl 00:14 så vi satte oss o
vänta såklart. efter typ 5 min så passerade det en buss åt motsatt håll o då tänkte " ah men då borde la bussen komma snart".... MEN IKKE!!
självklart ska de börja ösregna till råga på allt...
en halvtimme passerade o vi blev mer o mer förbannade när ännu en buss apserade åt motsatt håll, till slåt så fick emelie ringa sin pappa o be honom hämta oss...
faaaaaan va jag hatar bussjävlarna!!!! FUCK VÄSTRAFIK!!

jaja typ.. bajs på allt...

ps. har kommit på att avslagen öl smakar spya, iaf enligt mig...

image12<--- SÅ FAAAAN HELLER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0