siiiiiiiiiit

asså helt jävla seriöst... livet suger! fick ett efterlängtat brev av rektorn på skolan om att jag inte får gå kvar på viskastrand,  trodde inte de skulle vara så här jävla jobbigt. kommer sakna klassen o träteknisterna...
fan va allt är skit.
pluss att jag måste batala tbx 1150 kr till CSN eftersom dom råka ge mig pengar en månad när jag inte skulle ha några. de borde la fan dom hålla reda på eller?
aja skit samma...

fått ta ut min fucking labret(piercing i läppen) nu me, eftersom rickard gav mig an sån smäll i måndags, ännu ett minus i mitt liv.

tobbe o michelle har gjort slut också

allt känns som skit, ska man inte vara lycklig nu när det är vår? eller ah, vår o vår, just nu spöregnar det, men det borde va vår nu iaf...

men nu ska jag hjälpa min dampbror med engelskan, byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0