Natt i helvetes stan!

Hej på er! Kom precis hem från stan. Va på Hemmakväll och hyrde tre filmer. Med mysigt sällskap av Nea & Alex.
Lilla sjöjungfrun 3
Shrooms
P.S I love you

När vi va på Hemmakväll så fick jag TVÅ stora besvikelser över mig.
1. Hade en skit gammal skuld på 300 spänn! Fattar ni!? 300!!!!!!!!!
2. Dom hade INGEN JULMUST!

Sen när vi va på va på väg från Hemmakväll till 49:an i hopp om att få julmust så hör jag någon ropa på mig när vi precis har passerat Brasseriet. Så jag vänder mig om och då är de min morbror(ordningsvakt/väktare/ägare av bowlinghall/pappa) som kommer skuttandes. Han jobbade som ordningsvakt på brasserit. Han fråga vart jag hade varit och vart jag skulle. Sen kolla han i min påse xD aah han e en rolig prick den dära.

Sen när vi väl kom till 49:an så satt jag och alex o gnaga på varsin baugett. Helt hejhopp så hör jag någon ropa: NEMEN GREKEN!!! När jag vänder mig om så möts jag av Jonas lyckliga min.

Kom på en egen låt med:
Borås det är helvetets staaaaad
Här blir man inte så glaaaaad
Låt och låt, en liten truddelutt iaf... TRUDDELUTT!? wtf? xD hahha

Det va en trevlig runda iaf xD hahah

Men nu blire film mys ;) pussssssss


Kommentarer
Postat av: Nea.

Ne, jag trillar den bara.

2008-11-16 @ 03:41:37
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0