TrappuppgångsCamp

Hej på er...
Jag befinner mig just nu i trappan utanför Neas lägenhet.
Jag har plingat på dörren tusen gånger utan någon reaktion. Att plinga på så många gånger kanske känns lite meningslöst för ifall ingen reagerar dom 100 första gångerna så kommer det nog inte bli någon skillnad efteråt heller.
Jag och nea kom iaf överens om att vi skulle mötas hos henne för en halvtimme sen. Sjukt att hon inte är här än med tanke på att hon va på Viskastrand och jag på John Bauer. Viskastrand ligger lixom 10 min härifrån.
Hör kyrkklockorna nu, vilker betyder att det va 35 min sen vi skulle träffas. SUCK!
Hennes mobil har dött med så ringa henne funkar ju inte heller. tänkte ringa hem nyss men jag kom ju på att det va ju ingen som öppna när jag plinga på coh då är det nog ingen som svarar när jag ringer heller.
Jävla skit...

Kommentarer
Postat av: Nea.

Oooups...

2008-11-05 @ 17:49:09
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: cattis

cool blogg

2008-11-05 @ 18:33:43
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0