Idag!

Kom hem från stan precis.
Josse väckte mig innan vid kl (?)... Iaf så bad hon mig komma till Almås. Så jag gick dit, möttes av Nea & Tonys konstiga blickar. Efter ett tag kom Josse med nån sorts tuppkam och en stor stjärna runt ögat. Riktigt coolt faktiskt.
Sen gick vi till stan o träffa claesson, gick till Donkan och åt hamgurgare. Jag sa åt min bror som praoar där att ge mig en hamgurgare. Jag fick en dubbelcheese :D
Efter vi hade suttit o luffat på Donkan ett jävla bra tag så ville vi sola, men Josse ville hem o ladda sin mobil och Nea skulle hem o käka.
Orkar inte skriva mer precist:
Nea hem
Resten till josse
Kolla på josses farsas kort (As grymma!)
Ner till stan
Fika på Orion
Träffa Nea, Alex och Martin
Sola
Fika på Orion (igen)
Hem

Ni fattar säker ingenting^^

Fy fan va meningslöst egentligen.
Men aja

Kommentarer
Postat av: Nea.

Åh vad jag älskar att du skrev "hamgurgare" tvååå gånger. <3333

2008-11-14 @ 22:22:43
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0