Mat?

Ne jag skoja bah!
Jag har ont, efter spiningen. Har ont i röven och hela midjan värker. Helt sjukt.
Öppet hus gick jätte bra. Kom massa roligt coh trevligt folk.
Självklart kom Nea, Joyo och ALex och snodde kakor och tvinga it-media killarna att ta kort på dom. Men det va trevligt med lite sällskap. Min mamma och bror va där med. Det tog typ en minut innan min morsa reagera på att det va mig hon hade ögonkontakt med. Tack mor <3

Gjorde Parma rullar till besökarna:
Turkisk Yoghurt
Majonäs
philadelfia
Soltorkade Tomater
Vitlök
Basilika
Prosciutto skinka
Vindruvor

Fanns massa andra godsaker också, så som: skagen toast, helleflundraröra, tortillawraps, kakor, fruktspätt, chokladmousse med jordgubbar.
Blä, blev hungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0