KISSIE OCKSÅ! :@

Afroo han svenska...
skriver om akilles! skit kul -.-
<--- grrr ;) sexii!

Va hos and läkaren idag, hade lite tandsten så han va tvungen att skrapa bort det.
det är ju så jävla obehagligt, usch!

Tandisen: Guud vilka fina tänder du har, inte ett enda hål har du haft.
Jag: *flinar lite löjligt*
Tandisen: Du har väll inte börjat röka än va?
Jag: ... jooo *skäms* jag börja röka för jätte längesen.
Tandisen: VA!? (man ser riktigt hur hela hans värld rasar samman)
Jag: *ler och visar tänderna jätte mycke*
Alltså han såg mer besviken ut än min morsa gjjorde när hon fick reda på att jag rökte
hejt jävla sjukt va det XD

nea ska komma o hämta mig sen, om hon inte mådde bajs sa hon :K

men nu måste jag dra innan jag får skäll av Yoga-mannen igen(min SV lärare)
pusss<3

Kommentarer
Postat av: Nea.

Aaah, men alltså, jag ska inte dit. Jag pallar inte, plus att jag har inget sätt att ta mig dit på. :O Så ska jag komma nuuue?

2008-10-21 @ 13:02:18
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0