Sulululu

Shulululu!
sitter i klassrummet och har engelska nu, tråkigt som faaan, orka gramatik.
bara tjöt tjöt tjöt!!!

Igår va jag hos Öttaaaan med Nea o Joyo, vi spela in en cp film (kommer snart på YouTube)
jag hade jävligt kul iaf...
Det va några som krickade med, på norrby. Fan vilket liv det va. fick reda på att
det bara va nått fjuttigt, inget dramatiskt alls.. Usch, jag hatar verkligen borås.

Ska möta nea efter skolan idag, kl 13:45! och det kommer hon inte glömma...
ELLERHUR NEA!?  jag är på viskastrand då, leta upp mig!
sen ska vi hemta Joyo, fixa en liten grej ;)
Efter det ska vi tre leka med Tony & Alex =D

Kommentarer
Postat av: Nea.

Men, idiot? :S Till dig i skolan eller dig hem? XD

Jag ringer hon Lotta om jag inte kommer, alltså om jag mår baajs. :)



(kommentera inte så gamla inlägg.)

2008-10-21 @ 12:29:42
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Nea.

Mene, vilken sal? Var? :O

2008-10-21 @ 12:41:07
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0