UG ftw! -.-

tjo folket...
kom precis till skolan,
bara 38 min försent idag
igår var det en timme^^!


Va på UG igår... TJOHO -.-
Så jävla lamt, inte en människa där typ förutom lillen och fröjd...
Och så sågra skitungar som jag inte har en aning om vilka dom var så dom
räknas inte tycker jag.
Men efter ett tag kom Daniel, Oskar och Emil, då blev det liiite roligare men inte mycke
hade inte träffat Emil innan och det första han säger är att han har varit tillsammans med
********* ********* HAHAHHAHA
man erkänner inte nått sånt, det är pinsamt.

men nu ska jag ha mer tråkig svenska...

Herrå!!

Kommentarer
Postat av: Nea.

Börja jobba njuuuuw.



Vem dåå? :O

2008-10-14 @ 15:37:38
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0