självmord?

det va ett RÄTT bra tag sen jag skrev nåt här nu, men jag har haft en sån helvetisk dag så jag måste skriva av mig lite.
sitter här och lyssnar på riktig självmordsmusik och försöker låtsas att allt är helt underbart.... vilket det absolut inte är.
idag har jag sett vilka man kan lita på och vilka som kan dra åt helvete, känner du dig träffad så borde du ta åt dig riktigt jävla mycke!!
fast nyss så fick jag se nått som fick mig att le för första gången på flera timmar, och det va när jag kom in på bästis bilddagbok och fick se en bild som han la upp. lyckopiller kallar jag sånna personer!
sitter och väntar på att en emolåt ska laddas klart, det går ju så jävla segt med vårat fucking bredband!!! kommer nog döda nån snart känner jag.... "andas in, andas ut"...
men nu orkar jag inte agna mer meningslös tid här, ska gå och tycka synd om mig själv istället...

ha det bra eller nåt, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Nea.

idiot. XD

2008-09-04 @ 11:48:52
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0