Sämst på att uppdatera

Okej nu har jag halkat efter i uppdaterandet igen. Men det har nästan inte hänt någonting i mitt liv. Tränar järnet nu bara. Man måste ju hinna bli snygg till beachen 2009!!

Jag och sandra testade Bodypump igår. Det var rätt jobbigt. Jag svettades nästan ingenting men det kändes som f*n i musklerna. Mina ben typ skadade efteråt. Det roliga är att det är trappor ner till omklädningsrummen så det tog 897685 år att gå ner för det kändes som om mena skulle böjas. Haha

Har ni några tips eller idéer för att bli snygg så fort som möjligt?

Idag blir det Spinning igen. Min favorit <3 Och imorgon ska vi testa på Afrodance. Det kommer nog passa mig.

Ska slänga in lite bilder från veckan ikväll.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0