Besvikelse

Har längtat så länge efter att köpa Tokio Hotels Fashion Agains AIDS t-shirt, räknat ner dagar och verkligen snålat med pengar för att jag ska kunna köpa den. Så försov jag mig igår och kom inte till stan fören kl 15 ungefär. Sen går jag in på H&M och tro fan att den inte finns kvar i min storlek då! Ingen av dom andra designade tröjorna va ju snygga, så jag ville inte ha dom. Fy fan va sur jag blev. Jävla skit Borås!
Men sen tröstshoppa jag, köpte ett svart långt linne på gina och en vit skjorta från KappAhl(!?)
Sen tog jag en fika på EspressoHouse med Linn, Ottan, Sofia och Tony.

Vad ska man köpa till sin mamma på morsdag?

Kommentarer
Postat av: Nea

Ofta du skriver ut att du vill ha en Tokio Hotel tröja?! :O

2009-05-29 @ 20:06:02
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0